Sentidos atribuídos à oficina de teatro em Centros Socioeducativos
Autor | Fernanada Roberta Lemos Silva |
Cargo | Universidade Estadual de Campinas, Campinas/SP, Brasil |
Páginas | 35-54 |
Revista de Ciências HUMANAS, v. 48, n. 1, pp. 35-54, abr. 2014
centers
Fernanda Roberta Lemos Silva
-
-
-
-
-
espaço de cumprimento de medida socioeducativa,
-
Palavras-chave: -
The present paper is part of the research enti-
-
carried out with youngsters egressed of the ins-
titution as well as with the theater art educators,
portraying the contradictions that exist between
the House Foundation’s pedagogical proposal re-
garding to Arts and Culture and the development
-
cational centers. Through the narrative of the in-
of implementation of socioeducational measures
context.
Keywords-
Introdução
-
-
-
inseridos como seres participantes dessa mesma sociedade.
falta de encaminhamentos para a escola ou oportunidades de
-
a conviver (apud
-
-
prem medidas socioeducativas.
-
-
-
-
-
-
-
De acordo com o site
Para continuar a ler
PEÇA SUA AVALIAÇÃO